آپدیت جدید Elden Ring اکنون برای رایانه شخصی و PS5 در دسترس است و مشکلات راه اندازی ضد تقلب را بهبود می بخشد

آپدیت جدید Elden Ring اکنون برای رایانه شخصی و PS5 در دسترس است و مشکلات راه اندازی ضد تقلب را بهبود می بخشد

پس از بیانیه Bandai Namco در مورد مشکلات عملکرد و باگ ها،  FromSoftware پچ 1.02.1 را برای Elden Ring برای PS5 و PC منتشر کرده است. برای بازیکنان رایانه شخصی، مشکلات راه اندازی مربوط به Easy Anti-Cheat و عملکرد ماوس را بهبود می بخشد. همچنین تعداد فایل های مورد نیاز هنگام بارگذاری در یک منطقه جدید را کاهش می دهد.

 

برای بازیکنان PS5، باگی که باعث بسته شدن غیرمنتظره بازی شده بود، رفع شده است. در حالی که مشخص نیست که آیا این آپدیت  به مشکلات عملکرد رایانه شخصی مانند افت نرخ فریم و لکنت میکرو می پردازد یا خیر، FromSoftware در حال کار بر روی همین موضوع است. متأسفانه، این آپدیت عدم امکان بازی آنلاین بازیکنان Xbox به دلیل عدم تطابق نسخه را برطرف نمی کند .

 

 Elden Ring در حال حاضر برای PS4، PS5، PC، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است. علیرغم برخی از مشکلات آن بر روی رایانه شخصی، اوج تعداد بازیکنان همزمان آن در Steam در زمان راه اندازی از 764000 بازیکن گذشت. منتظر جزئیات بیشتر در مورد به روز رسانی در هفته های آینده باشید و در عین حال بررسی ما را در اینجا بررسی کنید.

 

پچ 1.02.1 برای PC و PS5 هم اکنون در دسترس است.

کامپیوتر

  • مشکلات راه اندازی مربوط به Easy Anti Cheat (EAC) بهبود یافته است.
  • عملکرد ماوس بهبود یافته است.
  • کاهش تعداد فایل های مورد نیاز برای بارگیری هنگام ورود به یک منطقه جدید.

Ps5

  • رفع اشکالی که باعث بسته شدن غیرمنتظره بازی ها شده بود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5323

خبرنامه بازی ها

گالری